fredag 6 maj 2011

Tips...





För er som inte behöver eller vill gå ner i vikt så förstår jag att mitt viktprat blir SJUKT TRIST att läsa om... Men det unika med lilla jag är att jag inte är som många andra bloggerskor som äter typ barnmat eller en liten sallad...NO WAY! Jag äter alltså lite mindre än vanligt(-då jag åt som en häst)o framförallt lite mindre kolhydrater o färre kalorier-förrutom på min ätardag då jag kränger som en häst igen:)Min ätardag har jag på olika dagar-det handlar om vilket som passar bäst för mitt inplanerade schema:) Men bara en dag i veckan får jag alltså äta hur mkt jag vill,vad jag vill etc... Och blir jag sugen på ngt extra,eller ngt sött en annan dag än den dagen,så får jag ta ett bättre alternativ än en ljus bulle eller en kaka/choklad (som jag älskar)i veckan tog jag tex en soya variant av en liten chokladpudding o en apelsin.
En annan sak som jag NÅGON GÅNG kan ta som ett mellanmål eller frukost(-då jag inte hinner äta på jobbet)är en dietdryck typ-den på bilden,naturdiet choklad/banan var jättegod faktiskt! Tog den drycken på bilden i torsdags- då jag har sovmorgon, o samtidigt hoppade i ett varmt bad-smidigt o lätt;) Ett annat bra tips är att göra en matig sallad till kvällsmat-där man blandar varma o kalla grönsaker/ingredienser Becca

Inga kommentarer: