tisdag 24 maj 2011

Hej gullisar!

Dagen: Stressar in på jobb (pga en sen buss-det va inte mitt fel denna gången, promise;) Rusar fram till fel förälder o frågar om han är redo för samtal...:/ Har sedan utvecklingssamtal med rätt herre-pappa o det gick finemang:) Har gympa med kidsen, Högläsning med min grupp tätt följt av målande i gruppen, utelek på gården o lite kaffe,Kycklingklubba-lunch. Vila för barnen/masserade de som ville,ut på gården, rast då jag facebookade lite o fick massage av vår härliga massagestol;) Ut igen en liten stund, sen mellis, sen utvecklingssamtal som också gick superbra:) Planering med mina kollegor-18, Tog bussen hem, köpte en sallad på vägen hem på go green. Gick inom mamma fick en öl;) Hem o hämta en glad nisse hos Stinis:D Pratade i tele med Angie länge,Kollat tv-desperate,braa! Läst massa bloggar, O nu ligger jag här med 2 snarkande djur i sängen o myyser av att veta att jag är LEDIG imorgon:D Allt känns bra förrutom en mage som inte är helt ok...:/ (Magtabletter ska nog handlas in manana...) Skrivs mer imorgon! Nu vila, har också en liten skål med jordgubbar o hallon här bredvid mig, o det blir nog en kopp pepparmintste-bra o gott för magen...KRAM Becca

Inga kommentarer: