söndag 15 maj 2011

Vilken skön helg...






Blev en spontan o annorlunda helg,än vad jag först tänkt mig..Men jag älskar ju spontant o lätt på helgerna-då jag också vill hinna/ passa på att ta det riktigt lugnt..(Förstår mig inte på människor som bara flänger o far o aldrig hinner pusta ut...)Well well..

Strax efter jag hade skrivit till er här i fredagskväll så knackade det på dörren-det var Pernilla:) Hon o hennes mamma (min granne Stina)frågade om jag ville komma in på ett glas,vi åt lite gott till, o jag beställde en kebabpizza-den var dock inte alls lika god som den jag åt förra helgen...Jag vill ha mkt sallad på min! (Nä Modena som ligger här vid mig,tycker inte jag är ngn höjdare inte på ngt vis-jo den äldre av bröderna är trevlig,(de andra vågar jag inte skriva ngt mer om här-scary iaf!)
Det blev ett antal glas rött vin;) Jag var hemma igen vid 23.30.


Igår hade jag den absolut bästa dagen på denna helgen (fast denna är iofs inte slut)Var på strålande humör direkt:) Pratade med Angie i tele,kollade bilder på nätet ifrån Nice o Ville de franche(-som vi ska besöka) Sen smsade Pernilla o ville ta en promenix,som vanligt vill jag ju käka o dricka lite med;) Så det blev promenix med nissen,besök på limhamns konstförening,där det var vernissage-såå trevligt-Pernilla är ju också lite utav en kändis inom konstens värld så det var lite extra kul! Något jag kommer göra mer-ngt för en livsnjutare som jag! Vi ska b.la göra det i Nice:D
Sedan blev det middag o en öl på "Sea", o sen en glass i ovädret-började åska haha-I dont care,hade ätardagen o krängde som en galning o älskar ju glass...

Sen gick vi båda hem till vårt,vilade(-jag somnade för en gångs skull..)Vaknade strax innan 21,packade ihop lite grejer(-gotter)o begav mig hem till Pernilla på myskväll o kolla Eurovision-inte mkt att kolla på,förrutom röstningen som e kul! Det var också lite trist o mkt ovant att vi inte hade ngn alkohol:( Blev värsta barnkalaset med godis-blää! kakor o popcorn o SAFT haha...! Men trevligt sällskap iaf:)SYND att Saade inte vann,gillade ej vinnarlåten..(Kände o hängde- numera bara på face- som lite yngre med en av dem som skrivit vinnarlåten.)

Idag har jag haft tur med solen,satt i trädgården en stund med kaffe o lite annat gott o (nyttigt)Sen till mamma o åt en sillamacka o en liten öl(-jag vet inte så nyttigt) Chattat med några guys som boostade upp mitt självförtroende lite haha:D Tvättar nu o lagar mat,BORDE grovstäda..men får väl ta lite i taget...:/ Även fått lite sol på balkongen till skvaller o god fruktsallad:)Nu blir det mammas mat- Kyckling i gorgonzolasås:P
Ikväll blir det TV- ska nog unna mig lite popcorn...(Värsta myskvällen ju:)PUSS FRIENDS<3 Becca

Inga kommentarer: