lördag 7 maj 2011

Whazz up?

Såhär ser min (lite längre) helg ut- Lör:In mot stan,möta upp Angie,fixa pass hoppas det går,har ingen ID därför Angie ska med mig. Sen ska vi mot möllan för att njuta av solen o mat/dricka på en uteservering. Lugn kväll solo-skönt...
Sön: Lugn dag,vill bara chilla i trädgården med en massa tidningar o nissen förstås:D
Senare på em in mot Kyrkan för "Supersunday" där jag ev medverkar på skärmarna:/ (Läskigt men kul samtidigt...)Efteråt brukar det vara lite mingel. Sen ska jag in mot möllan o träffa finaste Jenny:D Blir väl lite dine and wine(-måste sluta med det,har inte råd med tanke på resan...)
Måndag:Det enda jag ska göra på måndag är att bli fin i håret;) Lite mer blondie o lite klipp av topparna-på tiden...! Becca

P.s Är ledig en dag extra p.ga att merparten av mina kollegor i förskolan o på skolan är på studieresa i Wien (vi blir bjudna på weekendresa varje vår, till olika länder:) o njuter-de flög tidigt imorse...Vore kul, MEN har ngra olika anledningar till varför jag sa nej:( Ska iaf ha en superskön långhelg!

Inga kommentarer: