måndag 2 maj 2011

Inspelningen...


Jag var faktiskt knappt nervös när det väl gällde-bra va!?Känner mig verkligen nöjd med texten-Känns som att många kan känna igen sig i den,jag var lagomöppen/lagomprivat. Vi bestämde oss för att vara här på Limhamn istället(-in my hoods:)Så vi möttes vid ICA härute-2 riktiga lamm:P En av dem var väldigt SÖT med..;) Där fick jag direkt göra det svåraste av allt...Nämligen att tala in historien i en FET mic...Det var inte lätt att få det att låta bra när man knappt hunnit öva ordentligt,tidspress:/ Men uttalet blev nog ok iaf... Sen åkte vi ner mot havet (där man ser bron över till Kph)där promenerade jag o "låtsas-mös" haha...jättenaturligt;) Men hoppas det blir bra-bara MINST 500 pers som ser det nästa helg:O Självklart lägger jag in det färdigklippt o allt här om det går... Men i vilket fall som helst så skriver jag "my story" här till er i veckan-måste bara ha lite mer tid!:)Love,Becca

Inga kommentarer: