tisdag 31 maj 2011

Voyage,voyage;)




Nu är det snart dags...Kl är snart 23..Angie är här (hon sover här)Jag har jobbat länge idag.. Angie o jag har druckit lite bubbel o ätit pizza,skrattat o snackat en del,
Kollat desperate housewifes:) Nu är Angie trött (ahh ovanligt..:) Så vi ska ut med nissen nu o sen lägga oss.
Jag behöver komma upp i tid imorgonbitti-har inte packat än,får bli då.

Kommer vara VÄLDIGT LITE ONLINE de närmsta 5 dagarna. Kan hända att jag lägger in något kort inlägg i dagarna, men kan LOVA er att det blir lite av en resedagbok ifrån Nice när jag kommer hem igen-med både massa bilder o textinfo:D Vi har ju bara 4 nätter på oss att NJUTA o massor av grejer inbokade förrutom det största-att bara vara!
Ser sjukt mycket fram emot ALLT därnere-har inte mycket mer krav o grejer än att jag ska NJUTA;) O det lär jag ju göra...

Det enda jag inte njuter av (som ni vet)är tanken på att sitta i ett flygplan:(
MEN jag får ju bara göra det ändå...O hoppas på att det är lugnt o fint flygväder:/
Vädret har inte lovat tipp-topp,men HÖGA temperaturer iaf så vi får hoppas att vi slipper en massa regn o åska som det har stått att det ska vara ngn dag...Där brukar ju vara jättefint! O kvällstemp ligger på strax under 20 nu-nice:) Hoppas ni får det bra här, mon amies! "Etourdie-Becci"

P.s Kommer sakna mina små<3 jätte,jättemycket känner jag...TUR att jag vet att de får det bra! Kolla in Lukas tass/ben på bilden:D

Inga kommentarer: