onsdag 11 maj 2011

Jobb,pass o lillördag...



Idag har jag jobbat 7.30-15.30 sen blev jag hämtad i cabbe;) utanför skolan(-men det var ingen mer spännande än min mammas väninnas bil-tyvärr:/
Behövde ha med mig min mummy p.ga passet ju.... Men det gick smidigt,vi hade tur!!! Vi fick en mans nummerlapp-så vi kom minst 30 nr före,p.ga det-o det gick inte snabbt därinne...Men när man väl var framme i kön så gick det lätt o fort:) Jag blev inte snygg direkt,men inte ful heller- så det får man väl vara glad för(-rakt framifrån är inte min grej,som ni väl vet;) Väl hemma tog jag,min mamma o Stina (som hade passat nisse idag)en öl i solen i trädgården:) Nu fixar jag mat, o tvättar- tänkte om jag orkar beställa lite clothes ifrån HM. Sen blir det tv o mys hela kvällen...sovmorgon imorgon såå skönt! Veckan går ju supersnabbt när man tar bort en dag.
Blir kanske sushi o vin med Rossan imorgonkväll eller på fredag;) So long! Becca<3

P.s Bilderna är från min rast idag,jag var jättetrött o la mig i "djungelrummet" som en kvinna målat för hand-otroligt! Blev dock inte mkt rast o ro...Larmet gick så jag fick rusa ut med ett nyvaket litet barn i famnen<3 O innan dess så fick jag gå ut ifrån ett rum där vi har en massagestol-men fick 5-7min iaf;) (för de har instrumentlektioner där med)

Inga kommentarer: