torsdag 8 september 2011

Blessed




Blev sååå lättad när jag på min rast (hade inte en lugn sekund innan 13...)kunde ringa till Stina o höra hur det gått hos veterinären...Nisse hade varit duktig,veterinären såg att han hade ont i ryggen o ett ben-förslitningsskador/artros förmodligen,så han fick en antiinflammatorisk spruta o ett recept på tabletter som han börjar ta imorgon. Vet tyckte att han såg pigg/livfull ut för sin ålder annars:D Ett kg övervikt...han äter som en prins,what can I say..:) Nä men han har ju inte kunnat gå så långt lika mkt nu heller med värken. Får ge honom liite mindre mat med kanske. Om inte den första tablettkuren visar att han mår bättre,så får jag gå till vet igen o röntga etc-det hoppas jag INTE!!!
Nu ska vi myysa ihop,jag har bara tramsat här vid datorn sen jag kom hem med diverse latinos,amigos o snobs;)o vin förstås:P Becca

Inga kommentarer: