fredag 16 september 2011

Dagarna som kommer o dagarna som gått...

Först dagarna som gått:Blivit ngt glas gott rödvin, nog krympt min magsäck lite i dgrna-känt mig mätt-äntligen:D Planeringsmöte i Tors som kändes jättebra- fick gjort en hel del inför min temavecka nästa vecka-innebär 3 samlingar+ pyssel inom ett tema som jag ska hålla i under 3 dgr-alltid lite tufft i början... Men såklart bra o kul! Ledde rytmik idag o det gick bra, med tanke på att jag är ny på avd. O barnen älskade det o satt fint-viktigast:) Hann igår även se/träffa charmigaste killen på länge... Tydligen är det barnens nya klarinettlärare;) O jag var ute efter massagestolen, som jag också hann njuta i lite-spänd fortfarande... Idag har det varit riktig fredagskänsla-vädret på topp, barn på topp, nybakat- o min valident är mkt hjälpsam o flitig:) Ikväll kom Jenny hit-yeyy:D Gick till nama o hade jättemys-förmodligen sista uteserveringen o roseglaset på länge... Blev sushi för mig o sallad för Jenny. Nu vart jag tvungen att tvätta-vill egentligen bara sova:( Men Nisse har kräkt ner allt i sängen... Han är också över speedad/sover dåligt på nätterna o därmed väcker han mig mkt:( O kissade även inne ikväll-inte gjort sen han var bebbe:/ Tabletternas fel tror jag-får ringa vet på mån!!! Imorgon väntar en sen lunch med härligt positiva Lena på Rosegarden i stan, sen lugnt hemma med de små, på sön frukost med fina Rosita o ev på gudstjänst med:) Sen förbereda inför jobb o tvätta etc. Sen myyskväll igen med de små, men nu ner i tvättstugan igen, bädda nytt o sova:) Lovar lite pics imorgon! Becca<3

Inga kommentarer: