tisdag 6 september 2011

Godmorgon o Godnatt!


Bilden är tagen på en nyvaken o rufsig Becca vid 7 imorse,kom lite sent upp...så fick bli taxi imorse med:/ Skärpning imorgon "Betta";)
Är sjukt trött nu,såå trött att jag känner mig lite illamående...Först jobb 7.50-15.50-sen iväg till coop o inhandlade en sallad,tillbaks till skolan o planera lite,sen fixa inför föräldrarmöte,o sen ja föräldrarmöte:D Tur att vi har såå härliga föräldrar,så det blev trevligt:D Många skratt ifrån mig-blir lätt flamsig...spec vid den tiden,efter 16 är det kört:o Fick också fram bra info o en kollega hade bakat gott med-men jag var "duktig" (idag iaf...) Kom hem,köpte lite cookies till min mamma som jag lämnade,o fick vin av henne-bra deal;) Kollade den nya Båstad serien-rätt b:ig...(Känns som de missat de lite mer "intressanta" människorna där...)Men underhållande!:D
Ett glas rött till...o nu är jag sovfärdig!

Såg ni Hollywoodfruarna igår?! Vad tyckte ni om Isabels håltagning på dottern? (Mkt snack om det på bloggen)Min åsikt är att det inte alls är något fel med piercing på småflickor-alltså var sitt hål i vardera öra,med diskret o klassisk "plopp"-kommer också göra det tidigt om jag får girls ngn dag-hoppas:) Jag kommer pynta henne/dem...Men självklart ägna mig mest åt det viktigaste enligt mig,nämligen:Kärlek o ge henne/honom självkänsla/självförtroende<3 Men tyckte det var konstigt av Isabel att inte hålla sin egen dotter när hon hade ont...divastyle:(

En annan grej:Ni vet grannen jag skällde ut!? Hon kom med nybakad paj igårkväll;)(var duktig igår med o frös in den.) Sov gott,Becca-som tyvärr snart somnar...

Inga kommentarer: