tisdag 20 september 2011

Rätt nöjd...



Hey U! Just nu händer det gamla vanliga:Jobbar hårt,fullt med energi o glädje(-för det mesta iaf)sen rusa hem till vovve-promenad-fixa mat till djuren,slöa på soffan en stund till Dr.Phil blandat med mysserien "Livet i Fagervik" på dansk tv. Sen prata lite i tele,sitta vid datorn/blogga eller laga mat eller vila lite. Sen äta o kolla ngt kul program på tv o mysa med de små,släppa ut kisen i trädgården,gå ut med vovven- o ibland få med sig kisen in o ibland blir han en uteliggare över natten:D Sen är det HELG-då jag njuter av sovmorgon o att "leka med vänner"-dine and wine så mkt som möjligt- blandat med min solotid:)

Ja exakt så är det just nu,o jag känner mig rätt nöjd,just nu... Kollegor frågar om det hänt ngt nytt-men NOPE,inget har hänt på länge o hellre det än att det skulle ha hänt ngt snabbt som också snabbt blir trist...Njuter av att va nöjd med mitt liv o lite kräsen just nu!

Fick ngra telesamtal ifrån det motsatta könet mitt i natten hela helgen-vill inte avslöja honom här-men ngn jag känner väldigt väl...O det tycker jag är ett konstigt o barnsligt sätt att höra av sig på...Come on jag är 33år...Jag är ganska fed up med sånt:( Vill DU mig ngt så hör av dig under normal tid-jag skulle aldrig svara på natten i det läget o jag är verkligen inte typen som är sugen på ett "one night.."-det borde DU veta...Veliga,barnsliga o ego människor-get away,ni var kanske häftiga i 18årsåldern men nu mkt patetiska- som inte fått ordning på er själva än!!!Sorry ville få ut det haha:D

Ni ska få ett gott,nyttigt o lätt middagstips! Jag gjorde oxfärsbiffar igårkväll-blev superbra med bara ett ägg i färsen,salt o peppar,massa vitlök(-om man vill)o lök. Gjorde en stor sallad till med b.la halloumiost i-proppmätt efteråt,även utan carbs:D Puss,hörs snart igen! Becca

Inga kommentarer: