måndag 26 september 2011

Ond mage

Typiskt att precis när man tänker:Åh vad skönt, min mage verkar må jättebra-inte haft ont på länge... Så kommer det... Började få ont o må illa igårkväll-Ngt jag ätit eller bara att jag åt oregelbundet igår som magen inte klura ut:/ Men som tur är så har jag mått lite bättre framåt dagen-det var värst igårkväll o imorse/förmiddags. Så imorgon blir det nog back to work igen! Vi har fotografering imorgon med- det får man ju inte missa haha-Blir alltid såååå kass på dem!!! Det som hänt idag är ju såklart inte mycket... Men började dagen med en promenix, sen till Ica- köpa proviva o annat som var nödvändigt idag. Pratat med mamma (som också är hemma o jätteförkyld) Hon har skaffat en ny mobbe som hon inte riktigt begriper så man har fått felringningar o skumma SMS o ngra vanliga med:D Fixat mitt skönhetsbord i hallen,kollat mysiga efter tio, Oprah b.la,tvättar o ska fixa lite mat snart. Ni får lite pics när jag orkar det:) Kram o mysig måndagskväll till er, Becca

Inga kommentarer: