fredag 9 september 2011

Le weekend...

Tyvärr har en liten sjukis börjat komma till mig-inte konstigt med tanke på alla snoriga barn... Men med lite panodil o vin så känns det ok:) Hoppas det fortsätter så, Blev pizza sent ikväll- not good, kändes inte så gott efter en bit-för fett, men ork inte laga nu när jag mår kasst:/ Imorgon, lör så ska jag iväg o fixa nailsen på fm,sen om jag mår ok så blir det in mot stan för att käka en god hotellbrunch med Angelica:) Om jag känner mig mkt hängig så blir det sushilunch eller annan mat här på Limhamn. Kanske blir det ngn shopping efteråt,blir nog myskväll ihop. På sön så blir det frukost på kakboden, sen ska Angie vidare till sin mummy. O jag njuta av lite ensamtid o nog fixa lite inför arbetsveckan-men inte NU, nu helg:D Önskar dig en finfin helg o bilder kommer förstås i dagarna!;) Becca. Dagens: Vissa människor-(har märkt det med ngra killar på sistone bl.a.) har svårt för rejection-alla har väl hyfsat svårt för det, men vissa tacklar det så konstigt... På ett sätt som jag tycker är fruktansvärt avtändande o ljust.. De skyller på en massa andra saker än att: You are Just not that into me- man får rub it in their face...:P Du kan vara hur gullig o fin som helst-men jag är inte attraherad av dig, ta det som en man eller kvinna;) Skyll inte på att jag är rädd för dig eller historia o blablabla-vore det rätt så fanns där inga men... Hårt men ärligt! Puss Becca-som gärna hittar the one, men inte tar second best anymore-mer road av mitt egna sällskap då!<3 Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte blanda Panodil (paracetamol) med alkohol Rebecca!

Beccas sida sa...

Oki...:/ Trodde inte det var så farligt o det har ALDRIG varit i syfte att "droga" mig:D