söndag 18 september 2011

A great weekend...










Gjort rätt så mycket i helgen-varit iväg mkt så nu blir det återhämtning/vila/mys o lite fix inför arbetsveckan o lite tvätt resten av söndagen:)Jättesugen på Unitedkyrkan egentligen,men jag har behov av att vila o ta det lugnt mkt på helgen också...så får väl skjuta på kyrkan lite tyvärr:( Mina djur o särskilt min vovve behöver mitt sällskap med-o det vill jag ge honom så mkt jag bara kan,med tanke på att jag jobbar mkt på vardagarna,känns såklart ofta trist att man inte kan va spontan o hänga med på en massa grejer-inom kyrkan/körer/fika/aw direkt efter jobbet eller på vardagar...Men jag är van!;)


Haft det jättebra...I fredags blev det ju sushi o nama för mig o Jenny-jättetrevligt:)
Igår så träffade jag Lena på sen lunch på Rosegarden-ohh va gott! Allt möjligt ifrån det asiatiska köket...Såsom kinamat,thai o sushi,sen både salladsbuffé o dessertbuffé:) Jag tog:Tigerräkor,friterad kyckling,lite pommes,biffgryta-kina,kycklinggryta,ngra sushibitar,crispy beef-jättegod o mjuklass med chokladsås o liten kaka till kaffet-tog bara väldigt lite av allt så att man skulle orka prova mkt...:O Lingondricka,vatten o ett glas vitt till det-Man märkte att man är i Sverige...Nästan ingen tog alkohol till maten-bara för att det var lunch säkert-boring haha;) Vi pratade om allt från jobb,till tro b.la-alltid kul att träffa Lena,hon är ju en mästare på att ge positiv energi,O hon är en otroligt smart kvinna!:)

Senare på kvällen messade jag lite med Pernilla,o det blev till slut lite rödtjut hemma hos henne-jättemysigt o bra samtal/umgänge i hennes mysiga lya,vid 23.30 gick jag o nissen hemåt,Lukas min kise,mötte oss på vägen o sprang bredvid nissen in med oss<3 sen mös vi i bädden med tv,räkor(-lukas gillar det med:)kex o ost. Efter det somnade vi gott...

Idag (sön)så blev det kakboden med Rosita 10.30,vi åt gott där,sen promenerade vi längs havet en bra bit (vid omr ön här)Sen har jag veckohandlat hem en hel del gott-så jag kan laga goda o nyttiga middagar i veckan:) Kram på er<3 Becca P.s Önska mig lycka till inför alla mina samlingar i veckan(-lite nervös faktiskt...)

Inga kommentarer: