torsdag 22 september 2011

Planering o snart myys...

Ligger i vårt djungelrum bland massa kuddar o myser-Jag ska planera nu inför min etik-lektion nästa vecka, precis fått massage-nä tyvärr inte ifrån klarinettläraren el ngn annan sötis utan ifrån en maskin-sånt e livet;) Efter planeringen kl18 åker jag hemåt, handlar lite på vägen hem VIN b.la:) O kyckling tänkte jag... Gjorde god, nyttig o lätt mat igår med! Det blev laxfilé med wokgrönsaker, halloumi, cashewnötter,vitlök o svamp-gott! Ikväll tänkte jag laga liknande fast med kyckling istället. Sen blir det tvmys med mina finaste<3 Nissen har lyx på Tors-då passar Stina honom fr lunch tills jag kommer hem ca 18.30:) Imorgon väntar studiedag på skolan så alla pedagoger o lärare planerar hela dagen-Det brukar vara trevligt, men lite myror i kroppen får jag lätt av mkt stillasittande+att jag ju har svårt för möten o sådant ibland pga min ångestgrej... Men hoppas det går bra! Kram på dig, Becca

Inga kommentarer: