måndag 5 september 2011

Söndagsmys o måndagsmys



Igår träffade jag ju Rosita,vi åt god frukostbuffé ute i solen-jag krängde en massa osunt o R var duktig o tog endast kaffe,juice, yoggi o ett ägg...!?:D Här blev det bullar med ost o marmelad,ägg,kaffe,juice o kanelbulle-ni kan räkna med mig när det är buffétajm;)
Efter god mat o bra snack,så gick vi en promenad. Sen blev det fortsatt lugn söndag för mig-sjukt spänd som skrivet...:/

Sov kasst inatt med,vaknade jättetidigt-lite orolig o illamående...:( Så jag tänkte "here we go again",men faktiskt blev dagen bättre än väntat sen:D Lite smått onödigt att jag blev försenad så jag fick ta taxi till skolan...Men men,skönare än att rusa in 10,15min försenad!
Sen har jag haft 2 inskolningskillar idag/denna veckan,en som är på sin andra vecka-så han klarar det bra nu,o en som kom idag-första gången,o samtidigt har man ju såklart alla andra med att "se till",men de små liven gav väl mig positiv energi på något sätt+jag berättade lite för mina kollegor om mina stress-symptom i helgen/veckan,så det var skönt-ska också bli bättre på att säga till direkt när någon annan stirrar upp mig-har ju svårt för stirriga/stressiga människor-o det är inte alls bra för barnen! Hade tema,sen gympa med de små-det var uppskattat o kul:D Nu blir det mat snart,ut med nissen,bad för mig o "Svenska Hollywoodfruar" såklart-såå bra! Hoppas du också fått en fin start på din vecka, Becca P.s Nisse är varm o mysig-tkr Lukas med,som gärna lägger en tass o ibland ett huvud på sin "storebror"<3

Inga kommentarer: