lördag 3 september 2011

Ja, lite sent...



Att stå o laga middag vid 22.30...Men jag gillar det ändå,finns väl inte mkt som är så avtändande som människor som har fasta rutiner på allt?! Hur o när de ska äta varje dag,lägga sig,vad de ska äta en ons osv vidare...På helgen blir iaf mitt matschema helt screwed up:) I em/kväll har jag:Pratat i tele med Annsann o Angie,chattat lite med Annsann o Broderick,läst tidningar o likt en pensionär antecknat datum för olika kyrkokonserter o sånt o tyckte det kändes riktigt mysigt! Egentligen kanske jag är 65 år:) Känner inte alls den energin som vissa av mina vänner har,eller lusten att dejta runt en massa främlingar,eller lusten att dansa på en nattklubb... Någon som känner igen sig? Vet ni vad jag med har gjort ikväll som kändes sååå skönt!? Skällt ut en granne-riktigt ordentligt med;) Hon har snackat skit,kommit med helt galna o osanna påståenden ang mig o andra med för den delen,(snokar i mycket osv...)Så ikväll när Stina ringde o kom in o berättade vad hon sagt, så blev jag riktigt arg o gick raka vägen upp o konfronterade henne mkt argt o bestämt!Hon påstod att nissen hade skällt i flera timmar idag o att han nog var rädd o var själv för mycket... Men jag har ju varit med honom hela dagen o kvällen o han har inte skällt alls:/ O här sliter man för sina djur ska ha det bäst,o så kommer sånt skitsnack...(inte första gången heller)Hon har själv hund o har kommit hem flera ggr superfull o jag o Stina har fått hjälpa henne in o upp i lgh osv..Människor utan självinsikt alltså... Men nu blir det lite krimi,ett glas öl-lövbiff med sparris o kantareller o pommes(-ja det är ju lör:)kanske popcorn om jag orkar,innan bädden kallar. KRAM o trevlig lördag oavsett om du är låtsaspensionär som jag,eller värsta raggaren på krogen,dansare på nattklubben eller pensionär på riktigt:* Becca

Inga kommentarer: