onsdag 7 september 2011

Håll tummarna

Imorgon blir det till veterinären för nissen...Jag hoppas på att det är artros eller ngt liknande så att han kan få recept på medicin o slippa ha ont o bli piggare:) Men klart man är orolig,han är ju en väldigt gammal hund tyvärr...:/ Han o Lukas är dem som jag älskar mest o bryr mig mest om, så jag hoppas att allt går väl imorgon. Stina går med honom-hon är ju ofta med honom,han känner sig trygg med henne,o vi har supermycket på jobbet nu-redan en mindre personal,inskolningar etc o jag har ingen bil... Så ni kanske förstår att jag är trött... Men nu lillördag (några glas rött ikväll) o därmed snart helg igen:D Ser fram emot weekend! Nu ska jag o nissen gå o ta ut pengar inför veterinären imorgon o sen myysa i bädden till lite tv<3 Becca

Inga kommentarer: