söndag 11 september 2011

En mycket trevlig helg!

Har haft det superbra i helgen,precis som det ska vara:) Det enda negativa är att jag är halvt förkyld-inte brutit ut helt,men jag känner av det...såå trött,lite rasslig i halsen etc. Hellre att det bryter ut snart,för jag är trött på att vara trött nu...
MEN tillbaks till helgen:D

Lör: Fick mkt fina nails av Jenny på "Studio de lyx",sen in mot stan,in på "Rica Hotel" där jag fick superbra service,medan jag väntade in Angie (som kom med tåget ifrån Kph)Jättegod mat som alltid-vi började med "frukostmaten" som blev nybakat bröd med ost o marmelad,croissant,juice o kaffe för mig,sen "lunchmaten" kycklinggryta med couscous,pastasallad,smörstekta champignoner b.la,sen "desserten" som blev vit chokladmousse,våffla med sylt o grädde,fruktsallad o cheesecake:P Rätt mätt efteråt:)

Sen gick vi in på "Bolia"-åhh vad jag gillar deras stuff,hittade lite fint till mitt hem b.la en jättefin randig matta o en fiin kudde med en uggla på:D Sen gick vi vidare mot "Kicks"-en annan favoritaffär;) Där shoppade jag lite ekologiskt ifrån "Estelle o Thild"-nattkräm o ögonkräm,sen en ansiktskräm ifrån Weleda-perfekt för min känsliga hy,blev även en duschtvål ifrån "I love"...Fick även lite prover-princess treatment hela dagen- LOVE!!! Sen blev det en öl i solen innan hemgång:)

Hemma drack vi lite vin,kollade tv,promenerade med nissen. Sen bestämde vi oss till sist för "Cutty Sark" där vi åt en supergod ryggbiff med jättegod,kryddig sås(-gillar inte bearnaise)Gulliga Linda serverade oss, o vi pratade mkt med henne-skvaller, vi fick en god "Irish cofee" av henne med;)På vägen hem så hörde vi sjukt hög reagae musik ifrån Pernillas fönster,så vi gick upp en stund:D

Idag,sön så blev det frukostbuffé,handlat hem mat inför veckan,o nu har jag skön egentid med djuren<3 Tvättar lite,ska diska,bada både mej o nissen,sen tv-night med räkor,rån/ost o popcorn:) Imorgon väntar en ny vecka,jag får en valident-kul. O jag får städat här hemma-NICE! Becca P.s Bildregn ifrån helgen kommer,(hinner o orkar inte ikväll bara)Ska även lägga in en lista på saker jag vill/SKA köpa-fick mersmak i stan:D

Inga kommentarer: