torsdag 1 september 2011

Färdig som (barn)artist...

Torsdag idag o jag är helt slut, varit det varje dag... Vet inte om det är ngn liten bacill i kroppen, eller bara det faktum att jag är på ny avd o inskolningsperioden är sjukt hektisk...Inte en lugn sekund, förrutom när de sover som nu o jag har rast. Busade lite nyss:( Tog 2 banan/choklad hembakade kakor nyss till mitt gröna te-men annars har jag varit rätt duktig i veckan-igår blev det pepparbiff med stekta kantareller o sparris i vitlök, o sallad en dag osv-Low carb på kvällen o lite mer under dagen men färre än tidigare!;) Unnar mig lite mer lör o sön då jag ofta är ute o äter. Måste också komma igång med pw till skolan, men inte vågat riskera att bli sjuk igen... Har idag fått ny spis, yeyy:D Har verkligen angels som granne o dotter-Stina o Pernilla! De hjälpte till med det idag o Stina har passat Nisse hela veckan, im blessed<3 Idag blir en lång dag, började 7.30 jobbar till 16 sen planering till 18, ska bli mkt skönt sen att sätta sig i bädden med mina små o ett stort glas vitt vin;) Hasta luego! Beccasita-12 barnsmor

Inga kommentarer: