torsdag 29 september 2011

Osis

Kan inte påstå att jag blev överlycklig imorse-kom hit 7.30 o trodde jag skulle va här till 18, vilket är läänge... MEN jag ska va här till kl 20...:/ personalkonferens... Det är inte alls så att jag inte gillar mitt jobb, men jag har mkt svårt för happenings på vardagskvällar överlag...Jag är helt slut o just nu huvudvärk med:( Missade också min klarinettlärare nyss;)) Haft en helt ok dag med våra små sötisar, utflykt i soligt väder, jag hade etiksamlingen idag o nu planering. Har fått städat lägenheten idag med-blir extra skönt att komma hem sen:) O imorgon sköna fredag!!! Hade en lunchplan på lör, men den sprack... Så får se vad som händer-Ngn som e sugen på lunch, ses vid tolv kanske på lör?! Efter min nageltid. Gotta go, hörs snart o då får ni lite pics med;) Becca

Inga kommentarer: