lördag 3 september 2011

Update o pics ifrån förra helgen:








Hade en dum huvudvärk förra helgen(-förmodligen spänningar)Men annars bra:)
Vart en lugn fredagskväll med lite vin o SKRÄCK-"Eden lake",sjukt obehaglig...
På lördagen åkte jag in mot stan tidigt på kvällen tillsammans med Pernilla,vi mötte upp Angie på centralen,åkte sen vidare mot Elysee o åt jättegod fondue-deras är bäst tycker jag! Dessutom buljong i deras istället för olja(-får jätteont i magen av mkt olja.) Vi hade trevligt o åt gott,jag ville hem efteråt,men Pernilla var på G och vi gick till "Pickwick" tog en drink där o vin/öl. Sen åkte jag o Angie hem till mig o sov. Söndagen var jättemysig!
Vi åt frukostbuffé på kakboden som är mitt favoritbageri-såå gott! Sen handlade vi lite,sen "Wongs" med Angie,min mamma,Stina o Pernilla o Marianne(-en väninna till min mamma)Sen hem o kollade "Real housewives" innan Angie åkte hem till Kph,o jag myste i lugn o ro med mina finisar<3 Becca

Inga kommentarer: