tisdag 27 mars 2012

Början av veckan och LOVE...



Mår inte jättebra precis...Som sagt pollen eller en blandning med förkylning,vet inte-men rätt slagen-nerslagen då... MEN inget skulle hindra mig ifrån att träna igår,mådde dock inte jättebra under zumban men gjorde mitt bästa o förbrände nog en hel del kalorier-hade även 2 lärarkollegor med på passet,kul!

När jag kom hem blev det low-fat o laktosfri mjölk med blåbär,hallon o en jordgubbe+kanelflingor-GI,gott:) O 2 knäckemackor+ägg till. Typ samma blir det strax;) Dricker lite vin,kollat desperate o sovit innan,därav så sent...

Min lilla Nisse har fått en veterinärtid imorgon o jag håller tummar o tår o ber för min älskling att det ska gå bra,att proverna ska vara ok eller bättre o inte sämre,att han ska få en injektion(-som kostar skjortan)MEN som kommer få honom att inte att ha ont i sina leder/ben o att orka gå lite längre promenader,den senaste tiden har det mest varit typ 5min runt kvarteret...o haltandes tillbaka:( Men egentligen är han fortfarande rätt pigg(-som vet. också sagt)så jag hoppas på flera år till med min älskling-trots att han är över 100 i människoår...

Btw.Har kontakt med en gullig nu...en kristen kille...vi får se,men kristen kille är nog min melodi...Trött på killar utan moral i kroppen,som är uppe i sitt eget ego etc etc...

På tal om sånt,så har T hört av sig mer,speciellt förr förra helgen var han väldigt bestämd på att vi skulle ses o jag var rätt nonchig...Men det känns som att det är på hans premisser,hans tid o vilja,han har inte bevisat tillräckligt mycket för mig att han vet vad han vill med sitt liv,men kommer nog aldrig tycka illa om honom-han har en viss charm- MEN omogna män har jag sett enough av...

Var även en upptagen man som tog kontakt med mig via face o blev sen stött av att jag "dissade" honom..Vissa människor borde skämmas alltså...Stackars sambo o barn i det fallet...

Även en supersnygg kille jag chattat lite med,men han bor i Spain för tillfället,annars tror jag kanske det skulle kunna bli något där...;)

Jag har även loggat in lite på "Solid love" som är en kristen dejting sida...

We will see...Jag begår inga snabba misstag iaf! Trivs bra med mig själv just nu-o det är det viktigaste! Becca<3

Inga kommentarer: