fredag 23 mars 2012

Weekend plans!

Yes fredag igen;D Min dag började med en snabb taxiresa till Kulturhuset-Mazetti, där jag var med på ett kulturmöte, blev lite fika med;) Sen promenerade jag o en gullig tjej som heter Natalja till mobilia ihop, jag käkade lite snabbt där o nu är jag på skolan o vaktar sovande barn utomhus-kan solen please komma! Fick nyligen reda på att min lilla inskolningspojke är kräksjuk-usch så rädd nu:( Hoppas jag klarar mig... Går mkt sånt nu, min granne har också varit jättedålig...:( Men men ska försöka ha en fin o frisk helg... Imorgon ska jag faktiskt jobba lite-musikal time för barnen o vi är ju med på o vid scenen o hjälper till! Efter det blir det bara mys hemma precis som ikväll. Måste städa en massa med...:/ På söndag ska jag träna vid lunchtid, sen träffa Natalja faktiskt på lunch, mysig helg! Önskar er detsamma:) Becca

Inga kommentarer: