söndag 4 mars 2012

Sorry...

Det är söndag,jag har lovat er bilder,men tyvärr-jag varken orkar eller hinner...

Jag var väldigt optimistisk där med både Bodybalance o Shbam på en gång... Superduktig,dansant o smidig instruktör... Shbams motto är:"Come as you are,leave as a star"-jag lämnade mer som en svimfärdig kärring idag haha:) MEN det blir väl bättre?;/

Och nu känns min kropp som härlig spaghetti- fräsch o skön-efter bad med Clarins kräm o annat nice. Men det är bra att jag tar tag i det hela nu iaf...Alla Wine and dines and comfortable,easy living märks tydligt nu...;/ Gillar sportlifes logga på väggen: "Whatever 100% you have-give it"!

Sen har det veckohandlats (en massa gott!!!)Tror det blir pasta med tomatsås o parmesan ikväll,till härliga Lykke på tvn:) Men först ner i tvätten o ut med nissen<3

Kommer bli en rätt buisy week,men pics kommer så fort jag har tid!

Önskar alla en skön avslutning på helgen o en fin start på veckan<3


Vill även ge er en tanke ikväll... "Om du bara skulle ha en dag kvar att leva,skulle du vara stolt över dig själv o sättet du lever ditt liv på idag"?! Becca<3

Inga kommentarer: