lördag 17 mars 2012

Zumba,lunch o tjejmyyys...

Började lördagen i vanlig ordning med nisse promenad,gröt med äpplemos o kanel,kaffe o Angie på tråden:) Sen mot zumba vid 10.45 tiden-härligt pass med många bra låtar som man känner igen nu,alla mina steg ser nog inte jättesexiga ut än,bara en del;) MEN jag tar verkligen ut mig 100% o det är jag glad över,för så förbränner man ju flest kalorier!

Efter det så var jag grymt svettig,nästan pinsamt att springa runt i affärer...men det gjorde jag ändå..Behövde handla hem lite+köpte lite dricka till ikväll;)+en god kyckling/pastasallad till nu:)

Om några timmar ska jag göra mig redo för att åka hem till Caroline som bor vid Ribersborg- där ett litet tjejgäng väntar-några från jobb o några som har jobbat där,de flesta är som jag- med i United. Det blir Rosita,Eva,en som också heter Rebecka o Camilla. Kul!;) Kraaam,Becca

Inga kommentarer: