söndag 11 mars 2012

Lite från veckan som gått...









Började med att jag kände mig förkyld o med enorm träningsvärk,men sen blev det inte mer av det-ofta så nuförtiden,nice!:D Sen fick jag finare nails igen på studio de lyx-franska o rätt så korta.

Har en liten gullig inskolning nu-en liten 15månaders pojke,haft hans brödrar innan,o alltid pratat lite extra med hans mamma:) Jag fick en "kristen" bok strax efter mitt dop- av henne. O hon har alltid pratat mkt med mig om att träffa "den rätte" eller önskat mig det-en väldigt omtänksam,generös o intelligent kvinna-best combination:) Nu har jag fått en kristen tidning-som jag läst lite av,stod en hel del bra om b.la tålamod-om hur viktig det är att ha tålamod o liksom luta sig tillbaka mot GUD-o då utstrålar man självklart ett positivt lugn!

Fick även en foundation av henne häromdan-hur snälla "föräldrar" kan man ha?!;) Den är bra o den kommer ifrån Israel med ingredienser ifrån Döda havet-Hon sa: Här får du lite från dina judiska rötter<3

Tränade Shbam i tisdags,gick lite bättre denna gången-men fortfarande ingen barnlek,men rätt kul o bra/svettig träning...I ons blev det en snabbis på gymmet med rodden o cykel.

Min gulliga,generösa mamma köpte "vårkläder" till mig:D 3 våriga toppar m matchande strumpor till<3

I onsdags hämtade jag ut ett paket på posten-4 Clean parfymer-jag gillar 3 av dem-bäst tkr jag är "warm cotton","shower fresh" är rätt så god,Angie fick "outdoor fresh" av mig. Kul med våriga,fräscha parfymer!

Blivit taxi i sista sekunden 2ggr denna veckan,onödigt o dyrt:/

Självklart har det blivit promenader på rasterna denna veckan med,men vissa dagar är det skönare att gå än andra...När solen skiner t.ex:) Becca

Inga kommentarer: