måndag 12 mars 2012

@home...





Ja det blev en hemma-dag från jobbet idag,hade sjukt ont i magen igårkväll:( Tog ett bad,åt lite,kollade på Lykke-sista avsnittet:( Men alla svenskar som inte sett den,kan se andra säsongen snart på SVT-riktig feel-good serie med bra skådisar,som vanligt in Denmark;)

Idag vaknade jag vid 8.30,ut med vovven,sen fick jag gå o handla lite-bra grejer för min mage såsom fiskgratäng o actimel shots,laktosfri mjölk,en bulle o lite annat,blev också nya tulips-lila denna gången o ett passande vitt ljus till-känns så vårigt..När jag gjorde en kopp kaffe så hörde jag fågelkvitter-ni vet det där spec fågelkvittret som varje vår börjar med:)Härligt...

O nu "Efter tio"-mysigt program... Blir en riktig tv-dag,orkar jag så ska jag rensa upp lite här med-kläder etc..O vila o läsa tidningar förstås-köpte lite skvaller med hem;)

Missade tyvärr Supersunday igår-trist...såg bilderna idag,o det såg riktigt trevligt ut...Vardagshjältar hyllades b.la. O ikväll blir det ingen zumba heller,buhuu...

På bilderna ser ni nissen i bakgrunden i soffan-han tkte väl att jag o lukisen bredde ut oss för mycket igårkväll...O på en annan bild,sitter lilla Josefin i fåtöljen-mitt favvis gosedjur from the past...:) Btw jag har namnsdag idag!HURRA-love my name...Becca

Dagens fina: Igårkväll när jag hade jätteont,så la sig min lukas på min mage-han låg där som klistrad o värmde min ömma mage-har hört att katter känner var man har ont,o jag har själv märkt mer än en gång att han förstår när jag har ont,o vill trösta...<3

Inga kommentarer: