söndag 25 mars 2012

Kamomilla,mobilia o hemmets lugna vrå...

Önskar jag kunde ta bilder på föreställningen igår,men tyvärr-eftersom jag själv skulle upp för scenen o ha händer fria till våra små osv så kom ej mobilen/kameran med...Hoppas på att kunna lägga in något i efterhand till er:) Barnen var som vanligt jätteduktiga. Mest imponerad är jag över vår fantastiska danslärare o min vän:Katarina-såå kul att titta på hennes danser,alltid!

Allt gick snabbt o smidigt igår,efteråt var jag superhungrig,åt bara 2 ägg o kaffe innan jag stack...Så det blev Mcdonalds nästa med en gullig kollega. Sen lite tittande inne på kicks o vero moda-vill ha en massa pengar nu så jag kan shoppa,MEN mina pengar måste gå till veterinär,frisör o resor nu de närmsta månaderna,så jag får se lite tråkig ut ett tag till haha...Men det finns viktigare saker att fokusera på än yta o mode eller hur!?;)

Kvällen blev otroligt lugn...Jag var o är fortfarande jättetrött o antingen pollenallergisk eller förkyld...:/ Blev Robins på tv, o ngn kriminalare innan sängen kallade...PUSS,Becca

Inga kommentarer: