lördag 17 mars 2012

Fredag






Igår hade vi på förskolan en studiedag-det var mycket uppskattat:) Vi började med en gemensam frukost,sen möte med vår chef,sen handlade det om teknik en stund. O sen var det "Fri planering" vilket jag tyckte var jättebra-som rel.ny kulturansvarig för förskolan så hann jag skicka iväg lite mejl,boka lite biljetter etc. Och planera inför nästa vecka då det är min tema-vecka,vi har färgtema nu,o jag har fått färgen RÖD:) Tycker det är ett kul tema för små barn!

Förrutom sånt, så fikade vi o lunchade med goda tacos;) Såå min mage mådde SKIT när jag kom hem:( Superkänslig för allt fett för tillfället:( Jättejobbigt så jag mådde inte så bra väl hemma...Har även pollenallergi så jag kände mig rätt slut o illamående när jag kom hem...

Blev trots det en mysig kväll med mina små liv<3 o Skavlan på tv-jättebra program igår,en bra mix av människor o Katarina Hulting som kämpar mot cancern gjorde en "Samantha från SATC":) Sååå bra,o bäst var att hon var sååå ärlig o öppen med allt...(Som sagt det hjälper en mycket!)Sen var även en personlig favorit-Montazami med:)

Blev en tidig sänggång. Lukas o jag delade på isglass i sängen,he loved it!<3 Becca

Inga kommentarer: