söndag 11 mars 2012

Förra helgen...





Bättre sent än aldrig;) Jag hade en jättemysig helg... Träning både lör o sön-men som ni vet så var min smidighet borta,så ett pass bodybalance o Shbam efteråt på söndagen var lite väl...:/ Hade ONT sen o lite väl slut...

Har kommit fram till att jag gillar Zumba fitness bäst! Men kommer gå på Shbam också,o gymmet 1g/i veckan typ. Mycket möjligt att jag tar tag i Bodybalance lite längre fram,när några extra kilon är borta o jag känner mig lite mer fit-för jag kände att det var en väldigt bra träning för kroppen! Självklart är all träning jobbigare när man har+15kg (minst)för mycket att släpa runt på...

Så jag är glad att jag oftast är på G,o ser fram emot mina träningspass,o ibland är man inte på G,men då ska man inte känna efter så mycket,utan POSITIVE THINKING-tänka långsiktigt med resultat,o att man faktiskt mår så mycket bättre på alla plan,psykiskt inte minst.

Efter ett svettigt zumbapass så åkte jag ju in till Möllan (spontant)mötte upp min fantastiska vän Jenny o hade hur mysigt som helst i ett soligt MÖ-Blev Nyhavn. Kvällarna blev lugna med mellon o härliga Lykke! Becca

Inga kommentarer: