tisdag 13 mars 2012

Memories...






Igår var jag lite duktig,trots att jag var hemma sick...Började med lite pappersarbete,mejla lite o rensa lådor o garderob-so much junk:/ Fixade även mitt "skönhetsbord" litegrann-får ju inte plats med allt hehe;)

Men även lite gamla foton hittade jag:) En av bilderna är på en liten Becca i 8årsåldern som läser en pixiebok på spanska solkusten(-vårt andra hem när jag var yngre:)

En bild är på Nissen när han var typ ett år,alltså-99 tror jag...på han o hans bästa vän då,som senare blev hans granne-Stinas vovve,som reste till himlen-sommaren 10...


En annan (skrynklig!) bild är ifrån-96 då jag var en av Malmös luciakandidater,o hade såååååå kul:D Talat med lucian för inte så länge sen o vi kom fram till att vi nog ska ses snart,vi var riktigt goda vänner på den tiden (o några år efter)

En annan bild är på mig-98 då jag tog studenten-14 år sedan men med samma bästa vän,fantastiskt<3 Becca

Inga kommentarer: