tisdag 13 mars 2012

Tisdagkväll

Har varit hemma idag med,hade nog egentligen kunnat gå o jobba idag,men inte alltid lätt att veta-hade lite ont igårkväll med...Skönt att ha kunnat ta det helt lugnt:)

Försökt blogga en massa med bilder sedan FLERA timmar tillbaka,nu ger jag upp för ett tag!:/ Men de kommer inom en snar framtid;)

Bestämde mig för att gå en promenad i ett härligt,vårsoligt Limhamn-vid havet...Så rogivande-måste bara lära mig att lämna mobben hemma(-helt besatt av den...)O jag vill hellre njuta lite mer av varje stund i nuet istället! Där var såå fint,tog flera härliga bilder.

Just nu kollar jag "Vänner",ska ut med nissen,bada o diska-disken diskar sig aldrig själv:S Trots att jag väntat jättelänge-isch... Blir "Desperate housewives" ikväll med:)

Sen "back to life,back to reality" imorgon-nej fy vilket tråkigt inlägg,jag hade ju planerat så mycket bättre-dumma dator eller vad det är..."Datakvinnan Becca"

Inga kommentarer: