torsdag 15 mars 2012

My weekend

Puhh en lång men rätt ok dag är över...Just nu som sagt så njuter jag av att vara hemma själv med mina djur allra mest!<3 Imorgon har vi studiedag,sen helg igen.lovely! Såhär ser min helg ut just nu:

Fredag:me time,ha skönt o slappa o va med mina sötisar...

Lördag:Zumba time:D Vid elva tiden,sen köper jag nog hem en sallad eller något,hem o tar det lugnt. På kvällen hem till Caroline på tjejmiddag-längesen vi hängde,(förrutom lite i kyrkan...)Blir kul-blir några tjejer till t.ex Eva:)Hem i lagom tid-thats me;)

Söndag: Shbam vid 13,efter det så blir det lunch med fina Rosita,sen hem o tvätta o slappa:)

Idag blev jag "medbjuden" av min "inskolnings-mamma" att hänga med på gudstjänst på Europaporten-Malmö Pingstförsamling på sön- 15 iranier ska döpas där-AWESOME!!! Hade gärna velat gå,men känner att jag inte kan ändra det jag redan bokat...Gärna en annan gång!:) Love,Becca

Dagens råd: "Look outside your own little world,and you will see how small your own problems are,and that there is others who could use those thoughts and help a lot more",and by doing that-you will not only help others,but also yourself"<3 Becca

Inga kommentarer: