söndag 18 mars 2012

Sköna söndag...




Brukar sumera helgen...o jag kan konstatera att även denna varit fantastisk! Vill bara ha mer o mer o mer helg;)

Idag vaknade jag lite halvt sliten,sov inte så många timmar,då jag vaknade av en gång i månaden smärtan i magen-dock inget farligt ont ju,så det är helt ok-men inte så kul när man somnat vid 2.30 o vaknar vid 6 av den känslan:/ Så det blev piller o lite annat på apoteket idag.

Mötte upp Rosita o tog en lång havspromenad o ett mysigt snack:) Bestämde mig för att överge gymmet denna dag...Härligt med promenad istället! Sen blev det thaimat på thaihouse här.

Sen hem,o nu tvättar jag,ska bädda rent ikväll-skönt! Och diska,bada nissen o lite annat fixing,tror kanske jag vilar mig lite snart med...Inte van att gå o lägga mig så sent,jag brukar ju va i säng vid elva...Sen tvmyskväll med tända ljus...
Min mams har gjort stekt sill med "äkta potatismos" till mig-gott:D Har även ett choklad till kvällen,gott till mitt örtte. Tur att det blir träning mån,tis...;)

Dagens hemska: Människor som skiter i sina djur,eller som ännu värre dödar djur-ja jag har hört mycket hemskt i dagarna-o det är vanligare än man tror att människor dödar djur på ett många ggr plågsamt vis...NI ÄR MÖRDARE I MINA ÖGON, jag skulle aldrig umgås med ngn som gjort så,oavsett om det handlade om min mamma,pappa,pojkvän etc-SAYONARA! You are the worst kinds of ppl...Djuren har inte bett om att komma till er,ett djur är alltid oskyldigt...Ett djur har starka känslor o förstår mycket mer än vad många tror,tänk på det innan ni skaffar dem...:(

Dagens glada djurliv: Jag köper ju dyrt specialfoder till min vovve hos vet-för leverns skull,men tror ni han äter mycket av det? No way...Men nu går tydligen kattens torrfoder an...suck haha! O samtidigt ligger Lukis i tvättkorgen o slappar;D

Önskar också dig en underbar kväll<3 Becca

Inga kommentarer: