onsdag 14 mars 2012

Lillördag again...




Yes det går snabbt när man har kul (o även annars:) Blev väldigt glad idag när det efter (en stund iaf)gick rätt bra med min lilla inskolnings-bebis,he is soo sweet<3 (Med ett av mina favvis-killnamn,can u guess?:)

Men när det var dags för rast,så kände jag verkligen att den var välbehövlig!!! Tog en rask promenad mot pildammarna,såå mys i vårsolen! Try it,u2-du blir verkligen både mer pigg o glad än att vila eller ännu värre babbla med en massa flamsiga,snackiga människor som vill ha en syl i vädret-flåt mig,men lite allergisk mot personalrum med en massa människor,när du egentligen mest behöver lugn o ro!

Kom hem lite tidigare än väntat,ut med vovven o sen hemmamys-älskar hemmamys med mina favvisar! Nu ligger nissen bredvid mig i soffan,jag dricker lite vitt vin,lukas är ute o busar o jag ska fixa lite mat-low carb,för jag unnade mig pannkakor idag fyyyy o 4 dessutom:/ Varför har jag blivit en sån gam på senare år!?! O just nu är jag sugen på cheeseburgare,pasta med parmesanost,bröd o lite annat "carbigt"...Men nej-inget såå onyttigt Rebecca...

Puss på er,snart helg igen-min är fullt uppbokad,hur är din??!! Tell you about it tomorrow;) Love,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja...kanske Simon-låter bibliskt :)
Mmm du tar en Power walk o jag en Power nap på rasterna -finfint :)
/mr

Beccas sida sa...

Haha powernap är nog bra, aldrig fixat det bara... Simon är det inte, men du är inne på rätt spår med det bibliska!:) Säg mig nu!!! Har du o jag träffats ngn gång? Becca