lördag 3 mars 2012

Love my saturdays...

Ja har haft en superhärlig lördag-IGEN:) Känner mig fylld med positiv energi så det räcker o blir över(-men man vågar inte säga för mycket...;)

Kan säga att det beror helt på 2 saker...1,Att GUD är med mig i allt,ger mig styrka o leder mig på rätt väg,I am not alone...o känner mig inte ensam alls mer:)2,Att röra på mig mer...Det gör att jag tänker mer positivt om allt-tränger bort dåliga tankar,får mig att prestera o uppskatta min kropp på många sätt o vis. Också den grejen med att jag förr tänkte-Jag vill gymma med ngn vän-inte ensam...Nu tycker jag det känns MINST lika bra att gymma själv,o är inte beroende av någon annan-Mycket skönt för självförtroendet. Idag var det Zumba fitness,o det var med samma tjej som jag haft innan där-hon är såå positiv o lite smårolig under passet:) Många bra låtar med,som får mig att kämpa extra,o jag vill verkligen se bra ut i den där spegeln,o jag kan säga att det såg bättre ut idag än sist-o jag var ännu lite mer slut sist med;)Bokat 2 pass till imorgon-både Bodybalance o SHBAM;)

Nog om det... Sen så skulle egentligen Jenny kommit ut till Limhamn MEN de hade haft inbrott i sitt hus inatt:( så hon avbokade-människor utan moral o samvete-scary:/ Iaf till slut så lockade jag ut henne,så jag åkte mot möllan i solsken-tyvärr var alla uteplatser uppbokade så det fick bli inne,suck... Blev lite alkohol o en hamburgare för mig-tog av ena bröddelen med dressing på- för att spara lite kalorier o för att det var för mycket...:S Men blev ändå skitdålig i magen när jag kom hem,så jag har vilat mig,inte kunnat äta,mått illa o lite annat...

Fick även samtal ifrån T idag...Det var inte igår,vi har haft lite smskontakt,men inte mkt.
Men ja rätt kul att prata lite o smsa lite,mer än så vet jag inte nu-tar det MYCKET lugnt när det gäller män o love framöver... Men jag gillar ju T på något vis,så "hang out" blir det ev. i vår:)

Sköön dag- bra o rolig träning,solsken o härlig promenix med min love-nisse då;) härligt prat med en mycket fin o viktig vän för mig<3 Sen mellon by my self o lite vin(-ja lite festligt ville jag ju ha det...)Kanske kan få i mig lite gröt innan det är dags att sova...:/


Ang andra chansen så tyckte jag att det var fel låtar som gick vidare absolut...! Tycker att Timoteij o Youngblood borde gått vidare!!! Thorsten har en charm o låten är inte kass,men den kan inte ta oss någonstans...:/ Och den andra ska vi inte tala om-USCH,tröttsam... Becca-som lovar bildregn imorgon!:*

Inga kommentarer: