fredag 23 mars 2012

Nu är det Fredagsmyys....




Hahaha har t.om lärt mina småttingar denna slogan:D O som ni nog vet så brukar jag uppskatta både lör o sönkväll ännu mer,men haft en riktigt bra dag,förrutom beskedet som gav lite oro känslor i mig(-and still do-KRÄK blääää...) Vi käkade våfflor i förtid till mellis,våffeldagen på söndag ju;) Det var gott...

Stängde idag,o hade bara en flicka kvar mellan ca 17-17.40...Men det var en 10-årig tjej-inte riktigt mitt område,(men de brukar gilla mig med) Jag var mig själv o lyssnade o lyssnade på denna söta tjej som pratade non-stop,klart man behöver någon att prata med i den åldern...O gärna ngn som kanske inte är lastgammal,som hänger med lite-o det gjorde jag tydl med snygga naglar,snygg mobil o fodral till mobilen etc:D Försökte även ge några kloka ord på vägen...

Nu är jag hemma,lite lätt illamående men tror kanske att det är inbillning fortfarande,we will see-men jag känner ingen jättehunger direkt:O (O det gör jag jämt så det är ett oros-moment)

Pratat länge i tele med Angie-vi har typ AW varje fre via telefonen-men nästa fre ska vi faktiskt ses:D Lite vin nu yes,lite Skavlan o mat blir det strax. Kram,Becca<3

P.s Den "mörka" tjejen på bilden ifrån mötet idag, är Natalja som jag ska träffa på söndag!:)Kul med en ny bekantskap med en ny livshistoria...

Inga kommentarer: