fredag 21 mars 2008

Glad påsk!

Nu har det lilla påsklovet börjat,har varit en riktigt slö dag idag,blev några glas vin för mycket igårkväll..och det känns som om dagen bara rusat förbi.
Men iallafall igår när jag mejlade lite med Lina på facebook,och hon har bokat en resa till Barcelona i början av juni,och jag blev jättesugen själv,har pratat läänge med Angelica om det och nu känns det som om det faktiskt är möjligt eller snarare troligtvis-alltid jobbigt när man måste fixa hundvakt..men jag tror det kan lösa sig!Jag är såå sugen..vill verkligen iväg,se lite annat än Sverige,skönt klimat,fin natur,kanske en del snygga guys..(-fast det finns väldigt många här med iof)
Hade varit kul om man kunde möta upp Linis i iaf 1,2 dagar/kvällar och festa loss!
Sen för ett par dagar sedan mejlade jag med min gamla killkompis Medi,han bor i London nu,pluggar till läkare där så vi mejlades om att jag gärna vill åka dit med,och då kan jag/vi bo hos honom,skitbra!Hade varit kul,känns som man måste ha besökt London någon gång,dessutom kul att träffa Medi efter alla dessa år! Har hft en stor crush på honom,och han var nog också lite småkär i mig(-fast det var mycket längesen och vid olika tillfällen så därför blev det aldrig något)Men det är verkligen en kille i min smak:(intelligent,verbal,glimten i ögat-vackra ögon,musikalisk m.m)Min påsk ser ut som följer:Imorgon ska jag ev fika med min lovely frisör/vän Alda det var jättelängesen vi sågs och hon är verkl fabolous så det hade varit kul,sen på e.m blir det påskmiddag hos Lis-min mamma med ngra vänner till henne.På sön blir det fika med Anna.M sen kommer Angelica till mig och vi ska ha myskväll,ska nämligen åka till Lyngby(-ligger strax utanför Kph)till min faster Tine ska även träffa min andra faster Gitte+deras barn-mina kusiner och familjer-(bifogar bilder),på en stor dansk påskfrukost,supermysigt!Måste tyvärr klämma in gitarrövning med...Påskpussar Becca

Inga kommentarer: