onsdag 19 mars 2008

Vad tänker han på??

Angående Niklas så har han hört av sig lite mindre de senaste 2 veckorna,han har heller inte kommit full på lörnätter som han gjort innan,tack! Men han har fortsatt höra av sig lite då o då,via telefon och sms..det är så konstigt för självklart undrar man om han glömt en när han inte hört av sig på ett tag också blir man lite ledsen samtidigt som jag vet att det är det bästa..I lörkväll ringde han iaf 2ggr,jag svarade inte som vanligt,sen skickade han ett sms där det stod:Jag blir så ledsen.. Och igårkväll skickade han:Vill du följa med mig o Jane på Bryan Adams konserten,jag bjuder?Precis som om det skulle funka..han fattar verkligen inte att vi måste komma över varandra eftersom han inte vill gå vidare med barn etc i framtiden..skulle vi sitta där o lyssna på romantiska låtar-kanske t.o.m vår sång som bara vänner?och sen skiljas åt för alltid?Eller skulle vi börja tokhångla i bilen för att sedan skynda upp till honom o ha asbra sex??låter frestande men det funkar ju inte så tyvärr,men han kan tydligen inte se längre än för stunden,men jag vill inte att denna sörjan tar över ett år till av mitt liv iaf!Även om det gör ont,och har satt sina spår..

Inga kommentarer: