torsdag 6 mars 2008

Snart helg..

Nu är det tors igen,guud vad snabbt det går,även om jag känner att jag behöver helg..Har nyss kommit hem ifrån jobbet,släpandes med min gitarr+stor väska-har ju börjat ta gitarrlektioner..gick inte så bra i tisdags,får öva nu i helgen.
Imorgon jobbar jag bara till 13,såå skönt!På skolan-ön så det blir en nice dag-alltid trevligt där. Sen ska jag gå o fixa min gitarr-få nya strängar etc,sen blir det nog lugn kväll,är bjuden på fest på skeppsbron,Jane-en kompis kille har hyrt stället med sina kollegor ifrån DELL,låter kul faktiskt-hade nog kunnat hitta ngn snygging där,men inte så klokt för Janes kille Nicolas är kompis med Niklas,så han är såklart med bjuden...typiskt! Hade bara blivit jobbigt,vi har haft våra svartsjukekrig på uteställen förr-med slit i hår o nära till slagsmål..SUCK-vad gör man inte för kärleken och med alltför mkt alkohol i kroppen..Så jag tror det blir en lugn hemmakväll med lets dance-hejar på mat-Tina o Tobias-mest för hans skull,like him!,om inte någon vill med på afterwork på nama-mitt stamställe-sushirestaurang,gott!Skulle egentligen dit med en väninna-Anna.M men hon fick förhinder. På lörkväll ska jag hem till Jenny med familj-hon har 2 barn,Simon som fyller 5,och Noelia som fyller 2,sambo som heter Ernesto,vi ska nog gå på restaurang,kanske på möllan eller en mysig liten restaurang vid henne som heter På besök,sen blir det festivalen-andra chansen,kul. De låtarna jag gillat är:Perrellis,Bengtzings,Nordman,Carola-ok,Sanna Nielsen,och Frida-ok känner ju låtskrivaren-Anderz Wrethov,vi gick musiklinjen ihop,supertrevlig kille!Får nog en ännu klarare bild av vem/vilka jag gillar efter lör,åk med det.

Förra helgen träffade jag Johanna-en förskolelärare o ny vän,vi gick o käkade thai,sen nama. Och i lör kom Angelica hit,hon städade lite här-hon fick en tröja för det..hehe,sen åt vi tacos+vin o kollade in festivalen,gick sen hem till min kusin Lina som nyligen fyllt 22 på en liten födelsedagsförfest,men vi var sjuukt trötta jag o Angelica..pensionärer jämfört med 22 åringar..Men jag provade på att röka vattenpipa iaf,inget vidare-jag vill ju ha effekt,men ball grej.Sen på sön shoppade jag o Angelica lite+fortsatte vår onyttiga bana..

Har fixat naglarna ikväll-går på ett riktigt bra ställe här på limhamn,nice nu är dom fina o lite kortare-p.ga gitarrkursen..Nu ska jag fixa lite sen kvällsmat o kolla in min favoritserie för tillfället:Brottet på svt,så jäkla bra-dansk ofcourse..
Får ägna min vovve lite uppmärksamhet nu med. Pusss o godnatt! Becca

Inga kommentarer: