lördag 8 mars 2008

Lördag

Hello! Vilken härlig vårdag..man blir genast gladare.
Har tyvärr suttit vid datorn alltför läänge idag-lätt hänt..Sen blev det mkt telefonsnack med Annsann-Annsofi,killproblem o annan dramatik hihi.Blir iaf alltid på glatt humör när jag pratar med henne,hon är en positiv,energisk person,och nuförtiden har jag känt att vi är mer lika än vad jag trott innan,vi har verkligen kul ihop så nu har vi bokat nästa lör,kul.Vi pratade även om att prova Debaser någon gång snart,verkar bra!
Nu ska jag iaf ta tag i denna dagen,innan min vovve blir riktigt deprimerad av mitt surfande-han har nämligen visat tydliga tendenser på hur uttråkad han är på mig..
Vi-jag o Nisse ska gå en lång promenad på sibbarp-skönt att bo nära havet.
Sen får jag börja göra mej i ordning för min dejt med Jenny ikväll,vi ska ses rätt tidigt.Vi går nog till På besök o käkar soppa o dricker öl,vin,sen hem till henne o kollar festivalen,av kvällens bidrag gillar jag Ola-ok,Nordman-bra,Carola o Andreas-bra.
Tänkte lägga till några vårbilder ifrån förra året+lite annat men mina bilder på mobilen strular..återkommer snart med det! Kram o ha en mysig lördag alla.R

1 kommentar:

bläckfisken sa...

Hej gumsan!
Kul att du fått en egen blogg! Kommer att följa den men förväntan! Alltid kul att läsa om dig och dina äventyr!
ses ikväll, snart!
Kramar Jenny