onsdag 19 mars 2008

Products

Kommer skriva lite om skönhetsprodukter-även kallat products,för att jag är en flitig shopper av just sådant,tycker det är jättekul med!
Här kommer en lista på favoriter:
1,Tromborg foundation-mineralpuder finns att köpa b.la på hudinstitutet,man blir härligt solbrun av den-ej den torra,pudríga looken.
2,Too faced tanning bed in a tube,beställer den på eleven.se, sjukt dryg en slags BUS kräm för både kropp o ansikte,men jag använder den bara i ansiktet,funkar bättre där,man får iaf ett guldigt skimmer i ansiktet av den.
3,Clarins!!!!mitt favoritmärke och jag har provat runt mkt!men den är alltid bäst för mig iaf,gillar deras ansiktskrämer+serum,mycket fukt som jag behöver.
4,Biotherm deras bodylotion är fantastisk,har just nu den vita doftar underbart av citrus.Även deras kroppssprayer är fantastiska,bra och lagom doft till vardags.
5,Eight hour cream jag är totalt beroende av denna kräm,salva tar den alltid på läpparna,och mina närmsta känner igen en rädd röst som ropar ynkligt-Var är min eight hour??
6,Diors läppglans+juicytubes-väldigt bra!

Vill även ge er några budgettips:Jag använder nu en bodywash ifrån Nivea som heter happytime,den är väldigt god,(ska snart ta mig ett bad i den doften)Det mesta med Nivea tycker jag är bra! Har även en handkräm ifrån apoteket som inte var dyr som heter apoliva-blå.Sist men inte minst så har jag ansiktskrämer ifrån Vichy-(apoteket)nu,dagkrämen är inte det bästa jag provat, men nattkrämen är super,och båda är helt ok för ett lite billigare pris än dom stora märkena.Kisses R p.s sätter in ett foto där jag är i min candystore...

Inga kommentarer: