onsdag 5 mars 2008

Var jag är nu?


För nya besökare kan det vara bra att beskriva vad jag gör nu/vad som händer etc..
Jag arbetar på RF.bergsförskola mån-tors,fre på skolan på ön med förskoleklassen-6-åringarna.
Jag har/trivs inte 100 på RFberg så jag hoppas på att få arbeta heltid på ön till hösten,ska iaf läsa till barnskötare snabbkurs-distans till hösten.
Har arbetat med försäljning,kontor innan-men det var för stillasittande för min del o trist..Nu har man rätt fria tyglar,sjunger mkt i jobbet-vilket jag älskar! Har även börjat på en gitarrkurs så jag kanske kan kompa ngn gång..
På kärleksfronten så har jag väl alltid haft det rätt struligt..Började med att jag letade efter hemska bad guys när jag var ung typ 16,sen höll det tyvärr på i ca 5 år,sen har jg hittat bättre,men ändå inte 100..Min senaste heter Niklas och vi blev ett par maj-06 och höll ihop bra tills han släppte bomben att han kanske aldrig vill ha BARN..det funkar absolut inte för mig!Så jag har varit ledsen länge,och han med,vi har provat ngra ggr till,men det funkar ju inte,vi är för olika,han vill inte framåt,jag vill framåt SNABBT! så det går inte,men han vägrar inse,han har skickat blommor till mig,ringer nästan varje dag,smsar,skickar desperat dikt m.m..Men vad ska man göra?Jag vet att det inte funkar,men hemskt synd för vi funkade bra på många sätt-b.la sexet-Åh fantastiskt!!!!Och hans familj-Fantastisk!!!Fredagar var bokade,vi var hemma hos hns föräldrar o kollade svenssonsprogram,hemskt mysigt! Men nu måste jag våga mej ut,är så otroligt feg för dejter..störigt..Men får försöka.
Har upptäckt glasklart för 28+det gillar jag,ska bara pallra mig dit..
Annars är jag mer för att mysa och dine and wine med kompisar.
Vänner är väl det som funkat bäst för mej de senaste åren.

Inga kommentarer: