söndag 9 mars 2008

Konstigt..

Nu är det söndagkväll..det går så snabbt,för snabbt!
Det är väl konstigt hur man kan gå från att känna sig helt ok-bra till att känna sig tvärtom dessutom ful och osäker..när det var tvärtom bara nu i fre+lör.Kanske gjort för lite kul idag..bara suttit framför datorn,slöat,handlat och nu tvättar jag,trist.Tror även det har lite med Niklas att göra..Angelica hade sett honom på Victors igår,och då börjar man ju tänka på honom och det vill jag inte,han har faktiskt inte hört av sig sen i onskväll då jag fick ett mms med 2 killar som sitter o gör ngn slags karate och den ena killen får en spark o åker rakt in i väggen med huvudet före,skriker till hihi,Nik skrev iaf:Jag känner mej som den killen när jag inte får vara med dig..Svårt att gå vidare ifrån detta,tyvärr.
Tror att jag måste UT!så jag kan träffa lite nya guys,för det här med dejting eller överhuvudtaget få kontakt med killar här på nätet känns inte som min grej,så mkt annat som spelar roll,som hur han pratar och för sig etc.Men jag har ju planer på utgång snart,det blir afterwork m Angelica o kanske Eva på fre-inte riktig utgång men ändå,sen blir det CG snart med Eva,ugång med Jane,debaser med Annsann,vill gärna till koi med.Nu ska jag sätta igång med en stoor,äcklig,möglig disk..sen käka lite+kolla Köping-loves it,speciellt Tobbe haha så rolig!Sen blir det spänning med Wallander.Pussar P.s har ångest för att jag inte övat med gitarren..vill inte vara sämst på tis med!R

Inga kommentarer: