torsdag 20 mars 2008

What are the odds?

Såg Niklas idag..när jag precis skrivit om honom och allt!
Jag gick ifrån jobbet och efter en liten stund såg jag bilen-z4 lätt att se..Sen direkt efter en stilig blond kille-Niklas,han var såå finklädd i rock och nyfriserad..Jaja jag sa iaf Hej,vi var så nära varandra,han rusade över gatan,gav mej en stoor,låång kram och frågade varför jag aldrig svarade osv.Vi var båda ganska generade-läängesen vi sågs..förrutom i fyllan då-från hans sida,men det känns ju inte så äkta.Så det är klart att det blir lite jobbigt..Men jag kan glädjas åt att det känns inte hälften så jobbigt som det gjorde för typ ett halvår sen,positivt!
Han frågade varför jag inte kunde följa med på Bryan Adams konserten..Han sa att Jane sagt att då kanske R vill mer,och då hade han sagt men det är ju inga problem det vill väl jag med hahaha..Men det är klart har man inga plans för framtiden så bryr man sig väl inte om man har en kk för stunden,I guess?
Haft en rätt bra dag på jobbet,kidsen verkade glada för att se mig,dom var så söta i sina påskoutfits!Jag fick lite påskägg etc ifrån både föräldrar+en kollega,trevligt.
Har fixat naglarna hos Marie ikväll,blev bra som vanligt-(kanske bifogar en bild)Sen köpte jag thai som jag ska äta strax+har druckit typ 3,4 glas vitt redan,behövde det..Nu snackar jag med Annsann. Ska nog kolla Criminal minds sen,deckar nog sen,skittrött.Puss o kram ses på stan!

Inga kommentarer: