måndag 17 mars 2008

Sjuk..

Hello,jag är sjuk..har fan inte råd att vara hemma,och det verkar vara flunsan så det tar nog ngra dagar innan jag är på G igen.Värk i kroppen,ont i snoppen haha,feber,ont i halsen..så det har varit en massa vilande idag,fick tillbaka min mobil av Annsofi för en stund sen,skönt!Det var inte min kamera jag glömt utan mobil,skrev helt i nattmössan på mitt inlägg igårkväll,jag började bli kass då så jag var helt yr..Sorry o hoppas ni förstod vad jag menade ändå. Nu ska jag käka laxfilé och potatisgratäng som min snälla mamma kommit med,har inte orkat ett dugg så knappt ätit idag.Och fy vilket väder,då är man inte glad för att ha hund..Och ni kan ju tänka er hur det känns för min lilla nakenfis..stackaren!
Nu blir det tvkväll med Dr.Phil och Mannen som talar med hundar-hur bra är inte han?
Kramar Rebecca

Inga kommentarer: