söndag 16 mars 2008

Helgen

Så jäkla störigt..glömde min kamera hos Annsann igårkväll-hade flera bilder jag ville lägga in..men men det får nog bli imorgonkväll.I fredags var jag på skolan på ön och jobbade med Diana,Eva vr tyvärr sjuk-hade fått min värsta mardröm,emetofob som jag är vinterkräksjukan..Så hon kunde ju inte följa med till nama,synd!Trodde att Brodi skulle komma dit,men han var fast i massa jobb,och Jane var bjuden på middag med Nico,trist,så det blev bara jag o Angelica men vi hade riktigt trevligt ändå,drack champagne och åt lite ifrån deras snackbuffé.Sen lagom innan lets dance-jag vet pensionärsvarning..så gick vi hem till mig o kollade på festivalen,drack ännu mer vin och gjorde fylld paprika med kycklingfärs+ost,Danny åkte ut lite synd han var grym på salsan,men dom andra är ju sjukt charmiga!Håller på Tina o Tobias.
Om ni undrar varför vi gjorde fylld paprika istället för typ tacos eller pizza så var det för att en på ön frågade om jag var gravid..!när jag svarade nej så sa hon är du säker typ 3ggr,finns det ngn roligare kommentar att få??när jag både vill vara med barn och vill vara smalare..Så carbs OUT! Och träning,kom igen nu Lina vi måste köra NU.I lördags städade Angelica lite här,sen promenerade vi längs stranden med Nisse,rätt härligt väder.På kvällen hämtade Annsofi mig vid thaihouse sen körde vi hem till henne o käkade,drack gott rödvin,och såklart kollade vi på festivalen,anade att Perrelli skulle vinna,personligen så gillade jag Nordmans låt väldigt mycket men tror inte den hade funkat i Eurovision,tyckte iaf om:Nordman,Perreli,BWO-OK,Bengtzing-har en stark känsla av att jag kommer skaka röv till den på pålen på etage..Tycker även att Sannas låt är vääldigt vacker.Sen tog jag en cab hem ifrån Annsofi strax innan 23 sen var det sängen som gällde.Idag har jag slöat,håller på att tvätta med,lagat mat o varit ute med Nisse en rätt lång runda i härligt vårväder.Nu blir det snart tv-soffan,hade egentl velat se Wallander,men det går nog inte för jag ska möta Annsofi senare ikväll o hämta min mobil,suck!Känns tyvärr som att en förkylning är på g..helt slö.Nä nu kallar tvättstugan sen blir det melodifestivalextra kl 19.Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej bex!
Gillar verkligen att lasa din blogg.... du ar bast! Kul!! Champange kvallen får vi ta om!!!! Liked it! Hade så kul med dig!!/Angelica