lördag 29 mars 2008

Helgen

Just nu sitter jag och blir lite småirriterad för jag kan inte lägga in några bilder,måste vara ngt fel..(så kommer dom inte in snart så vet ni varför..)
Känns som en skön helg! Igår efter jobbet på ön så var jag med Angelica,vi mötte även upp Lina sen gick vi till nama,där träffade vi Jane,Nico,lilla Tilde,Janes väninna+lite senare Nicos vän Jonas(-han var ju jäkligt underhållande o verkade mogen,NOT..)Vi drack iaf god champagne+åt mkt sushi,gott! Tilde ville sitta i mitt knä hela tiden,och till sist somnade hon i min famn,så söt!
Vi såg lite av lets dance,men missade det mesta,synd..men Tina vann,good!
Sen sov Angelica över,och imorse gjorde vi ngra ärenden,sen åt vi brunch i Smörgåsbutiken(-café där det finns mkt mer än smörgåsar)Vi åt iaf Provencale-supergod liten baguette,grillad-rekommenderar jag starkt!!+kaffe.
Sen shoppade vi lite här i limhamn,Angelica en rutig skjorta-Koola Anna,o jag 2 mysiga,mjuka tröjor ifrån Lindex(-kul att hitta fynd)köpte även massa fina blommor hem,b.l.a tulpaner(-min favorit)Nä nu måste jag komma ifrån denna datorn,laga lite mat etc,men först ska jag beställa en lip injection ifrån eleven.se,hört bra om det åk med betyg.Pussar Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rebecca!
Jag kikar in på din blogg lite då och då - har lagt upp dig bland mina favoriter! Kul att läsa om någon som "bor så nära" och som man faktiskt kan "relatera" till!

/Cecilia

Anonym sa...

Tack!!!!Jättekul att du läser den,Skriver väl inte alltför djupt men tror lite lättsammare stuk blir roligare för fler när det gäller blogg.Kramar o hoppas allt är bra!