måndag 31 mars 2008

Suck...

Även denna måndagen började ganska trist på jobbet,har även problem med min superkänsliga mage-ont..Dessutom har jag så jäkla mkt att fixa med nu till AF+akassan etc p.ga att jag går ner i tid.Veckan känns inte heller så superlockande,imorgon jobbar jag 8-17 måste även till AF-sjukt dumma regler,jag måste dit för att anmäla mig arbetslös-det är ju fine om man är arb.lös men som läget är för mej nu så förlorar jag pengar-komp+dom arbetstid..-dom borde ju uppmuntra en till att arbeta så mycket man bara kan eller?Kl 18 är det den förbannade gitarrlektionen till kl 19.30..På ons jobbar jag på ön-bara halv dag men jag ska stänga/larma,(vill jag helst inte)Sen rusa iväg på ett föräldrarmöte som känns väldigt ointressant för mej nu när jag snart ska sluta..På tors har jag som tur var en kort dag:8-14.45,sen fixa naglarna 16.45-(måste ju vara fin till festen+ev utgång på lör!)Önskar att det vore fre imorgon och denna veckan led mot sitt slut..
Tror ni att jag övade på gitarren igår,eller tog hand om disken??Nänä..Blev plötsligt mycket mer suugen på att käka pizza med Jane,Nico o lilla Tilde..Nä nu ska jag in o mysa med lille nissen o lukas innan det blir matlagning+JÄVLA gitarren.R

Inga kommentarer: